ŁaczoxyRPG

Innowacyjny serwer RPG!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-07-27 21:43:51

Bienieq
Programista & Opiekun serwera
Dołączył: 2020-07-10
Liczba postów: 21
WindowsChrome 84.0.4147.89

Regulamin członka ekipy serwera ŁaczoxyRPG

Regulaminekipyserwera.png

§1
Każdy członek ekipy winien jest godnie reprezentować serwer na nim jak i poza nim oraz zawsze dawać godny do naśladowania przykład innym użytkownikom.

§2
Zakazuje się kontrolowania oraz naruszania prywatności członków Administracji RCON.

§3
Członek administracji ma obowiązek bez wahania starać się pomóc graczom gdy Ci pomocy potrzebują.

§4
W przypadku gdy pomoc opisania w §3 przerasta kompetencje danego podmiotu, ma on obowiązek przekazać problem innym członkom administracji lub skierować użytkownika do odpowiedniego działu na forum.

§5
Członek ekipy będąc na serwerze i podczas nie wykonywania nałożonych mu przez rangę zadań ma obowiązek ukryć swój status.

§6
W przypadku gdy użytkownik ma zastrzeżenia co do wykonywanych obowiązków przez członka administracji, to dany członek ma obowiązek poinformować gracza o możliwości napisania skargi.

§7
W przypadku gdy gracz odnosi się do członka ekipy agresywnie lub z brakiem należytego szacunku ten ma prawo zaniechać mu pomocy.

§8
W przypadku sytuacji wymienionej w §7 członek ekipy ma obowiązek poinformować gracza o powodzie zaniechania pomocy.

§9
Gdy gracz łamie regulamin odpowiedni dla danej platformy, członek ekipy ma obowiązek ostrzec gracza o skutkach takiego zachowania.

§10
W przypadku gdy użytkownik nie dostosuje się do ostrzeżenia nadanego na mocy §9 członek ekipy ma prawo ukarać gracza karą odpowiednią dla danego przewinienia i dla danej platformy.

§11
Członek ekipy ma prawo podczas karania ominąć §9 i przejść do §10 w przypadku gdy:
a) Gracz był już karany za to samo przewinienie,
b') Gracz pełni służbę we frakcji a złamanie regulaminu dotyczy bezpośrednio lub pośrednio danej frakcji,
c) Gracz był wcześniej ostrzegany oraz po upływie pewnego okresu czasu ten ponownie łamie dany punkt regulaminu,
d) Gracz karany jest banem za łamanie poważniejszych punktów regulaminu,
e) Przewinienie gracza wpływa negatywnie i zauważalnie na działanie serwera bądź jego odbiór przez osoby trzecie,
f) Podstawą kary jest skarga na forum.

§12
Członek ekipy ma obowiązek zaprzestać działania opisanego w §10 w przypadku gdy karanym użytkownikiem ma być inny członek ekipy. Chyba, że:
a) Naruszenia członka ekipy wpływają negatywnie na sytuacje gospodarczą serwera,
b') W dużym stopniu i celowo przeszkadza on w grze innym użytkownikom,
c) Jego naruszenie może wpłynąć negatywnie na działanie lub wizerunek serwera.

§13
W przypadku sytuacji opisanej w §12 członek ekipy ma niezwłocznie poinformować o naruszeniu Administrację RCON.

§14
Członek ekipy z widocznym statusem ma obowiązek niezwłocznie i dokładnie rozpatrywać zgłoszenia nadesłane przez graczy w kolejności chronologicznej.

§15
Ten sam obowiązek (§14) posiada członek ekipy który posiada ukryty status administracyjny, jeżeli od czasu wysłania zgłoszenia minęło co najmniej 5 minut lub na serwerze nie znajduje się żaden aktywny członek ekipy.

§16
Członek ekipy ma obowiązek do wykonania zgłoszeń w liczbie nie mniejszej niż minimalna określona dla danej rangi.
Support - 20 zgłoszeń / tydzień
Administrator - 10 zgłoszeń / tydzień

§17
Koniec okresu podliczającego łączną liczbę wykonanych zgłoszeń od końca poprzedniego odbywa się w każdą Niedziele o godzinie 19:00.

§18
Członek ekipy ma obowiązek nawiązać kontakt z zarządem serwera poprzez "kontakt alarmowy", w przypadku gdy:
- Sytuacja na serwerze zagraża działaniu serwera,
- Sytuacja na serwerze zagraża sytuacji gospodarczej na nim,
- Korzystania przez gracza/graczy z programów bądź skryptów służących do oszustw lub/i utrudniania gry innym (cheaty).

§19
Zakazuje się prób kontaktu z zarządem serwera poprzez "kontakt alarmowy" w sytuacjach niewymienionych w §18.

§20
Zakazuje się używania komend dostępnych dla członków ekipy niezgodnie z ich przeznaczeniem.

§21
Zakazuje się członkowi ekipy korzystania z funkcji kontroli będąc aktualnie w aktywnej służbie frakcyjnej.

§22
Członek ekipy karając członka frakcji na aktywnej służbie gdy powód służby dotyczy, ma obowiązek przedstawić wystarczające dowody dowódcy frakcji do której należy podmiot karany.

§23
Członek ekipy winien jest rozpatrywać apelacje od nałożonych przez niego kar w terminie nie dłuższym niż 7 dni, z wyjątkiem gdy:
a) Sprawa jest złożona i jej rozpatrzenie wymaga większej ilości czasu,
b') Ukarany nie współpracuje z członkiem ekipy i nie podaje pełnych bądź prawdziwych informacji,
c) Sprawa wykracza poza kompetencje bądź możliwości członka ekipy,
d) Członek ekipy z uzasadnionych powodów przełożył rozpatrzenie apelacji na wybrany termin,
e) Członek ekipy jest na aktywnym urlopie a kara została nadana podczas jego aktywnej służby.

§24
Wszelkie spory między członkami ekipy powinny być wyjaśniane między sobą poprzez prywatną korespondencje.

§25
Każdy członek ekipy ma obowiązek do wykonywania poleceń administracji RCON.

§26
Członek ekipy ma prawo do zmiany znacznej części nicku dopiero po napisaniu i zaakceptowaniu przez uprawnionego członka ekipy wniosku o zmianę nicku.

§27
Członek ekipy winien jest traktować każdego użytkownika równo niezależnie od jego prywatnych spraw i uprzedzeń.

§28
Użytkownik należący do grona ekipy ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby zabezpieczyć swoje konto przed włamaniem, między inny poprzez:
a) Używanie silnego hasła dostępu do swoich kont,
b') Używanie unikalnego hasła do swojego konta, które nie było używane na innych serwerach lub portalach,
c) Nie używanie funkcji "Zapamiętaj hasło" oraz "Nie wylogowuj mnie" w przypadku współdzielenia komputera z osobami trzecimi,
d) Zablokowanie możliwości logowania się na konto z komputerów osób trzecich, poprzez użycie funkcji białej listy seriali,
e) korzystanie z funkcji dwuskładnikowego logowania.

§29
Członek ekipy, zmieniając serial (poprzez zmianę komputera bądź jego podzespołów) ma obowiązek powiadomić o tym Administrację RCON.

§30
Członek ekipy ma całkowity zakaz udostępniania osobom trzecim swojego konta oraz podawania danych używanych do logowania na konto.

§31
Członkowi ekipy zakazuje się pełnienia znaczącej roli w życiu konkurencyjnych serwerów na platformie MTA oraz SAMP.

§32
Członkowi ekipy zakazuje się udostępnienia poufnych danych i informacji przeznaczonych jedynie dla administracji serwera.

§33
Zabrania się członkowi ekipy udostępniania informacji o kontach osobom innym niż właściciele tychże kont, z wyjątkiem gdy:
a) Informacją jest stan majątkowy gracza a ten jest zadłużony u osoby proszącej o dane,
b') Gracz dokonał złamania regulaminu a dane potrzebne są osobie o nie proszącej do złożenia skargi,
c) Dane są ogólnodostępne.

§34
Zakazuje się nakładania napisów na pojazdy jeżeli te nie dotyczą aktualnie trwającego wydarzenia bądź ważnej uroczystości.

§35
Każdemu członkowi administracji przysługuje prawo do dymisji

§36
Gracz który poddał się dymisji ma prawo do powrotu na pełniące wcześniej stanowisko w okresie nie krótszym niż 14 dni oraz nie dłuższym niż 3 miesiące.

§37
Graczowi przysługuje dłuższy okres powrotu na rangę w przypadku gdy przed poddaniem się dymisji:
Jako członek ekipy pełnił bez przerwy służbę przez okres co najmniej 1 miesiąca - przysługuje prawo do powrotu w okresie do 6 miesięcy.
Jako członek ekipy pełnił bez przerwy służbę przez okres co najmniej 2 miesięcy - przysługuje prawo do powrotu w okresie do 12 miesięcy.

§38
Byłemu członkowi ekipy nie przysługuje prawo do powrotu na wcześniejsze stanowisko (§36) w przypadku gdy:
a) Dopuszczał się on notorycznego łamania regulaminu serwera,
b') Otrzymał on słuszną karę w postaci bana na okres co najmniej 7 dni,
c) Jego zachowanie naruszało §1 regulaminu członka ekipy,
d) Członek ekipy opuszczając stanowisko uciekł bądź próbował uciec od odpowiedzialności.
e) Członek ekipy przed poddaniem się dymisji pełnił funkcję bez przerwy przez okres nie dłuższy niż 14 dni.

§39
Członkowi ekipy przysługuje prawo do urlopu bez potrzeby poddawania się dymisji na okres nie dłuższy niż 21 dni w odstępie nie krótszym niż podwojona liczba dni poprzedniego urlopu z dodatkiem 7 dni.

§40
Administracja RCON ma prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie a członek ekipy ma obowiązek niezwłocznie się do nich dostosować.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum